Oups..

Förlåt mig, jag svek er :o
Jag gick och la mig riktigt tidigt igår så det var därför jag aldrig bloggade. men kan berätta lite om min helg.

Fredag: Efter skolan drog jag och Elin hem till henne för att packa, hon slaggade ju hos mig. Sen gick vi hem till mig och lyssnade på musik och dampade loss. Vi gick ut på kvällen och gick runt i våran lilla byhåla. hahaha, det är helt DÖTT. På en LÖRDAG. Sen hyrde vi film, friends with benefits som var bra faktiskt haha. Somnade runt 12.

Lördag: Vaknade runt 10 tror jag, gjorde inget speciellt. Felicia kom sen och vi pratade osv. Ja, sen drog båda hem och jag la mig vid 10 igår! Mycket pigg.
Idag ska jag inte göra någonting speciellt, städa mitt rum. Kul. Men vi HÖRS


Min Zayn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0