NY BLOGG

Tja!
Skaffat ny blogg, igen. Well, jag heter iaf Elvira och kommer blogga om alltmöjligt som man brukar göra haha. Jag ska fixa design så fort som möjligt, som tur är har jag min vackra kompis som är bäst på designer! Men jag kanske kan berätta lite om mig?
Jag är 14 år och lever utanför Stockholm i en liten byhåla.. Har skilda föräldrar, så med två små irriterande småbröder. Ja, jag brukar fota ibland, åker longboard men det är inte ofta glömmer bort den, men ska börja åka mer har jag bestämt. Men det bästa av allt är The sims 3, har typ alla, Sims freak jag är... jag gillar också att vara med mina kompisar och sitta hemma och ruttna. Nej, men det var väl allt om mig vad jag kommer på nu. och ofc, får ni en bild :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0