Lär känna mig bättre

Namn: Elvira Warberg
Ålder: 14

Ursprung: Sverige
Nämn något som gjorde dig glad igår: Elin pelin
Vad gjorde du kl 08 imorse: Vaknade..
Vad gjorde du för 15 min sedan: Rensade bilder från min telefon.
Det sista du sa högt: Hej då.
Det senaste någon sa till dig: ''Puss puss''..
Vad har du druckit idag: Mjölk, saft och äppeljuice.
Vad var det senaste du åt: Dammsugare
Vad var det senaste du köpte: Ryggsäck
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun hos pappa och vit hos mamma.
Vad är det för väder hos dig nu: Molnigt.
Godaste glassmaken: Daim

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Gör jag väl
Sover du tungt: Ibland haha
Drömmer du mardrömmar: Japp, ganska ofta faktiskt :/

Trivs du med ditt jobb: Har inget jobb :p
Favoritklädsel: Jeans, och nån stor tjocktröja eller nåt (:
Vad ser du om du tittar till höger: Min katt
Vad gör dig glad just nu: Öh, inget spec tror jag.
Vad ska du göra härnäst: Spela sims..
Höger eller vänsterhänt: Vänster!
Humör just nu: Trött
Hur många kuddar sover du med: 1
Morgon eller nattmänniska: Hmm.. Nattmänniska.
Vad är viktigast för dig: Vänner och familj.
Är du kittlig: ÖVERALLT 
Snarkar du: Om jag är förkyld, ja.
Stjärntecken: Skorpion.
Stökigt eller välstädat: Välstädat, men är inte så bra på att hålla välstädat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0