Busy day

HEEY!
Har vart lite busy idag så har totalt glömt bort att blogga. Men jag kan berätta lite om min dag,
En vanlig dag i skolan, efter det stannade jag, Maja och Emelie kvar för att dom skulle göra nån grej på no. Sen åkte vi hem till Emelie och gjorde chokladsmet! c: muuuuuums! Världens sötaste hund också, Rasmus. Så vi gick ut med han en lång promenix. Sen vid 6 tog jag bussen hem och träffade på Elin! :) vi snackade ett tag om allt, skulle hem och käka sen var super hungrig! Nu tyvärr måste jag plugga :(( usch, blä och fy. Haha, men den här dagen har vart awesome! :D och FÖRLÅT för att jag bara mobilbloggar har inte tid att sitta vid datorn ju så mycket plugg.. Men vi HÖRS imorrn!

Glöm inte top model ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0