I START OVER

HALLO!
Nu börjar jag om på nytt! Det var ju ett tag sen! Har varit i Turkiet, som var gryyyymt! Ska även åka till Spanien den 5 juli i 2 veckor med pappa och mina brorsor, nice. Ska också till Gotland som varje år och Danmark. Ska bli en skitkul sommar! Den 14 så börjar sommarlovet, längtar som tusan. Ska blogga så himlans mycket, eller försöka.
Igår var jag i Farsta centrum med mamma och brorsorna, såg Molly sanden och Youngblood. Kul, kul. Köpte asballa solglasögon som jag har velat ha längeeee. Ska också bli en ny header, som finfina Elin ska göra till moi.
Imorgon är det elevens val, har valt ''upplev stockholm'', ska inte bli så kul haha. Jaja, ska bli kul att börja om på nytt.
Danny på grönan i söndags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0