Gröna lund!

Yoooo
Ska snart åka med pappa och brorsorna hem till kusinerna för att fira två av mina kusiner som fyller 18 och 20 år! Ska bli kul.
Men igår så åkte hela gruppen till gamla stan för att fota osv, slutade rätt så tidigt så då smet jag och Elin för att ta båten till grönan! :) det var skoj, men var där inte så länge, så vi åkte till plattan där det var några uppvisningar osv. Det var kul, sen åkte vi hem till mig och jag packade och sen gick vi hem till Elin. Så jag slaggade där, kul som vanligt men vi var helt slut! Haha, sen idag vaknade vi vid 10, Elin skulle in till grönan idag igen med Felicia. Men jag kunde ju inte, annars skulle jag följt med!
Hörs beechez

Wearing jeanslegging and a skjorta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0